22 May 2014

London vs Rio + Giveaway time

Buna seara dragelor! In cadrul acestei postari o sa va vorbesc putin despre o noua colaborare pe care am acceptat-o fara ezitare. De data aceasta o sa va vorbesc putin despre noua colectie a gamei Influx care se regaseste in exclusivitate in hypermarketurile Cora, fiind un brand propriu. 
Tema campaniei dar si a postarilor noastre fiind "Tinute cu bilet de calatorie", reprezinta punctul de plecare. Mai exact in postarile mele va voi prezenta 4 tinute reprezentative pentru urmatoarele orase: Londra, Rio, Paris si Roma.
 Ei bine, eu voi incepe cu primele doua si le voi lua pe rand :D Asadar,Londra : Casual, Business si in acelasi timp Fashion. Cam acestea au fost primele lucruri care mi-au trecut prin cap in momentul in care am inceput sa concep tinuta. In poze veti vedea ca port: Pantaloni si Cardigan disponibile in hypermarketurile Cora, Sandale: Zara, Geanta: Dasha si colier: Borealy.
Piesele alese au fost basic si lejere insa combinate cu accesoriile potrivite am creat o tinuta in tendinte si cu care desigur, as putea pleca la Londra :))

Va invit sa cititi in continuare fiindca mai am pregatita si tinuta pentru Rio si de asemenea un mic concurs pentru voi :D





Si acum sa vorbim putin despre Rio. Carnaval, sport, plaja, soare... oh asta da vacanta. Asadar, de inspiratie nu am dus lipsa si m-am gandit sa realizez o tinuta compusa in totalitate din produsele disponibile in Cora : Pantaloni scurti boyfriend, costum de baie peste care am adaugat o bluza/vesta lejera, ochelari de soare, papuci de plaja, o geanta spatioasa si evident o palarie :D Si o mica remarca pentru cele cu o podoaba capilara ca a mea ♥ nu uitati ca vara este recomandat sa ne ferim pletele balaie de soare :D

Zis si facut: Atmosfera de vacanta o puteti vedea in pozele ce urmeaza realizate deasupra magazinului Cora :)) O locatie perfecta pentru vara, pe terasa Sun Sensations






Si acum putin despre Giveaway. Mecanismul este extrem de simplu, va voi testa putin imaginatia
2. Alcatuiti o tinuta care sa fie inspirata de unul din cele 4 orase: Londra, Roma, Rio sau Paris,pot fi si poze mai vechi pe care le aveti deja, daca nu, o uploadati oriunde doriti ( Facebook, Instagram, Pinterest etc) , insa imi veti adauga link-ul pozei intr-un comentariu. Nu conteaza daca tinuta este pe voi sau doar pozata pe umeras sau intr-un decor, conteaza numai sa fie alcatuita de voi :D
3. Share pozei de concurs, o gasiti AICI :D

Concursul se incheie pe data de 3 iunie si in urma jurizarii tuturor tinutelor pe 4 o sa anuntam si castigatoarea. Aaaa, si cred ca vreti sa stiti ce veti castiga nu? Ei bine, o minunata bluza perfecta pentru zilele de vara intr-o culoare pe care eu o ador ♥


9 comments:

  1. Frumoase ținutele tale :) Îmi place și tema colaborării

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoase tinutele! :)

    Fashion As I Love It by Dana Oprea
    www.danaoprea88.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. Ultima pozaaa! <3

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  4. Hi dear ! You look so gorgeous :)
    I'm following you,hope you'll do the same

    Kisses,http://missdelicious94.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. Prima ținută e superb, acel albastru e minunat!

    ReplyDelete
  6. Bună Manuella! Pentru că îmi doresc să vizitez Parisul iată ținuta la care m-am gândit: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=598822740232316&set=p.598822740232316&type=1&theater

    ReplyDelete
  7. Foarte faina ultima poza, imi place printul floral, dar si albastrul roial din prima tinuta, arata intr-un mare fel combinatia!!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)