1 October 2013

Takko fashion Contest



Poate ati vazut deja tinutele compuse de alte fete pe paginile lor de facebook, insa in cele din urma a venit si randul meu. Putin(mai mult ) intarziata, a trebuit sa trec cu brio de cateva piedici, insa sper sa nu va dezamagesc si sa ma votati pe Pagina de Facebook.

Impreuna cu alte 14 bloggerite, am fost provocata sa compuna o tinuta care sa contina un produs Takko Fashion. Eu am ales aceasta pereche de blugi cu dunga alba, care a devenit noua mea pereche preferata, pe care sa ii o combin cat mai simplu dar de efect, zic eu, impreuna cu o camasa alba, geaca de piele, botine si accesoriile necesare.

Sper sa va placa si scuze pentru calitatea pozelor, intamplator sau nu, ghinionul m-a nimerit si din acest punct de vedere deoarece aparatul nu a mers :))

Pentru a ma putea vota ( vesnicul Like) puteti gasi poza AICI

Tinuta este compusa din: Botine: fShoes, Jacketa: Cozbest, Casamasa: Raluca Martinescu, Blugi: Takko Fashion, Hat: Here Geanta : Dasha


1 comment:

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)